بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
arman zarmehr
4:49 بعد از ظهر
21 / 12 / 1393





معرفي: Introduction

معرفی در ادامه مطلب.....

تعداد بازدید از این مطلب: 352
arman zarmehr
4:40 بعد از ظهر
21 / 12 / 1393

تعداد بازدید از این مطلب: 652
بازدید : 652
arman zarmehr
10:4 بعد از ظهر
20 / 12 / 1393

همیشه عناوینی هستند که بخشی از تاریخ صنعت بازی را تشکیل می دهند. بدون شک سری Resident Evil یکی از همین بازی ها است که توسط شینجی میکامی (Shinji Mikami) بازیساز بزرگ ژاپنی خلق شد. گر چه دیگر میکامی پس از نسخه چهارم از Capcom جدا شد، اما پروژه ساخت RE پایان نیافت.بازی Resident Evil 6 در مکان های مختلفی رخ می دهد و به همین دلیل ما شاهد طراحی ساختمان های مختلف، قسمت هایی در پشت بام و صحنه های کاور گیری بسیار زیبایی در بازی هستیم. برخی از این قسمت ها واقعاً حس ترس خوبی در خود دارند و از این موضوع نیز متشکریم که برخی از کارمندان RE6 به بازی Dead Space علاقه مند هستند و در ساخت آن حضور داشته اند.سیستم بازی در این قسمت را می توان حالت ارتقاء پیدا کرده روند گیم پلی بازی در RE4 دانست که به بازیکنان اجازه می دهد در زمان حرکت نیز تیراندازی کند یا به وسیله سلاح سرد به سمت زامبی ها حمله ور شود. یکی دیگر از قسمت هایی که Capcom آن را در E3 امسال به نمایش درآورد، صحنه هایی بودند که بازیکنان کنترل جیک مولر (Jake Muller) به دست می گرفتند.

Resident Evil 6 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

RE6 pc cover small دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC

 

 

بخش داستانی ایدا از صحنه های اکشن کمتری نسبت به RE4 و RE5 برخوردار است و همچنین معماهای بیشتری را پیش روی شما قرار می دهد که برخی از آن ها با توجه به قوانین فیزیک حل می شوند. موضوع جالب دیگری که در شخصیت ایدا با آن مواجه می شوید، این است که او نیز با اکثر قهرمان های این روزهای بازی ها مانند لارا کرافت (Lara Croft)، پرافت (Prophet) و کانر (Connor) یک تیر و کمان در اختیار دارد و به وسیله آن تیرهای آتشین پرتاب می کند.

این تیر و کمان برای از بین بردن چند زامبی به صورت همزمان بسیار کاربرد خواهد داشت و حتی در حل کردن بسیاری از معماهای بازی نیز به کمک شما خواهد آمد. زمانی که کنترل ایدا را به دست می گیرید، مشاهده می کنید که میزان مهمات در این قسمت بسیار کم است و حتی زمان بیشتری را هم باید برای تعویض خشاب صرف کنید. بر خلاف ۳ داستان اصلی بازی که شخصیت های این عنوان یک همراه در کنار خود دارند، قسمت مربوط به ایدا را تک نفره تجربه خواهید کرد. البته این موضوع به این معنا نیست که در این قسمت ها کاملاً تنها هستید، بیشتر زمان ها این بخش را با لیان و هلنا خواهید بود که هوش مصنوعی بازی کنترل آن ها را به دست گرفته است.

این موضوع تنها به این معنا است که این بخش را نمی توانید با فرد دیگری بازی کنید. در بخش داستانی مربوط به ایدا، اطلاعات بیشتری درباره هلنا و خواهر او دبرا (Debra) بدست می آورید. در این دمو مشاهده می کنید که دکتر درک سیمونز (Derek C. Simmons) آزمایش های زیادی را روی دبرا انجام داده است. هلنا سعی می کند تا خواهرش که اکنون یک انسان نیمه زامبی است را آرام کند، اما ایدا، دبرا را با تیر و کمانش می کشد. در بخش ویژه ایدا، با Bossهای مختلفی روبرو می شوید که برای از بین بردن آن ها نیاز به مهمات ندارید و لیان و هلنا در این کار به شما کمک زیادی خواهند کرد. با معرفی بخش داستانی مربوط به ایدا، مشخص شد که RE6 سه برابر بزرگتر از عنوان قبلی است و ترس، معماها و زمان بازی کردن بیشتری را در خودش قرار داده است. همچنین اطلاعات زیادی در این نسخه قرار داده شده که ارزش این بازی را زیاد کرده اند. در کنار این قسمت ها باید به بخش چندنفره نیز اشاره کرد که بزرگتر از نسخه قبلی شده و المان های جدیدی در آن به کار رفته اند.

منبع توضیحات : پردیس گیم

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista®, Windows 7, Windows 8
Processor: Intel® CoreTM2 Duo 2.4 Ghz or better, AMD AthlonTM X2 2.8 Ghz or better
Memory: 2 GB RAM
Hard Disk Space: 16 GB free hard drive space
Video Card: NVIDIA® GeForce® 8800GTS or better

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8
Processor: Intel® CoreTM 2 Quad 2.7 Ghz or better, AMD PhenomTM II X4 3 Ghz or better
Memory: 4 GB RAM
Hard Disk Space: 16 GB free hard drive space
Video Card: NVIDIA® GeForce® GTX 560 or better

 

تصاویری از محیط بازی:

RE6 screenshots 01 small دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC RE6 screenshots 02 small دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC

RE6 screenshots 03 small دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC RE6 screenshots 04 small دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC

RE6 screenshots 05 small دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC RE6 screenshots 06 small دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 546
arman zarmehr
10:1 بعد از ظهر
20 / 12 / 1393

بازی کامپیوتر Resident Evil 5 رزیدنت اویل 5 یکی از بازی های سبک ترسناک است که توسط Capcom طراحی و ساخته شده و در سال 2009 توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . این بازی پنجمین قسمت از سری بازی های دزیدنت اویل است که اینبار در آفریقا دنبال می شود و پلیر در نقش کریس ردفیلد به ایفای نقش می پردازد . اتفاتقات بازی در سال 2009 و درست 6 سال پس از نابودی شرکت داروسازی Umbrella به تصویر کشیده شده است . کرسی با سازمان B.S.A.A همکاری می کند , سازمانی نظامی که با فعالیت های غیر بیولوژیکی در سرتاسر جهان مباره می کند . به دلیل قاچاق غیر قانونی سلاح های بیولوژیکی در آفریقا , کرسی مامور می شود تا به آنجا رفته از موضوع را بررسی کند . درست زمانی که وارد منطقه خودمختار کیجوجو می شود , با همکار جدیدش شوا آلومار آشنا شده و با هم به سمت منطقه عملیاتی حرکت می کنند . طولی نمی کشد که با شیوع این موارد شیمیایی , تمامی ساکنان منطقه دچار بیماری عجیبی شده و به موجو.داتی ترسناک و وحشت آورد تبدیل می شوند . حال زمان آن رسیده است تا وارد عمل شده و راهی برای حل این مشکل پیدا کنید . درست است که گیم پلی بازی همانند نسخه قبلی است ولی با تغییراتی که در گرافیک و نورپردازی بازی انجام شد , کمپانتی سازنده توانست تحول عظیمی را در این نسخه به وجود آورد . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

تصاویری از محیط بازی

Resident.Evil.5.1.www.DownloadResident.Evil.5.2.www.Download.irResident.Evil.5.3.www.Download.irResident.Evil.5.4.www.Download.irResident.Evil.5.5.www.Download.irResident.Evil.5.6.www.Download.irResident.Evil.5.7.www.Download.ir

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

Supported OS: Windows® XP, Windows Vista™ or Windows 7
Processor: Intel Pentium D Processor or better, AMD Athlon64 X2 or better
Memory: Windows XP: 512 MB, Windows Vista: 1 GB
Graphics: Minimum Requirement – 256 MB VRAM, NVIDIA GeForce 6800 series or ATI Radeon HD 2400 Pro; Recommended – 512 MB or more VRAM, NVIDIA GeForce 9800 series or better, or ATI Radeon HD 4800 series or better
Display: Minimum 800 x 600 pixel resolution
Sound: DirectSound Compatible DirectX 9.0c or higher
DirectX®: DirectX 9.0c / Shader 3.0
Hard Drive: 8 GB free hard drive space

 

دانلود بازی Resident Evil 5 برای کامپیوتر

تعداد بازدید از این مطلب: 358
arman zarmehr
9:51 بعد از ظهر
20 / 12 / 1393

Resident Evil 4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil 4 برای PC

تاریخ انتشار : ۲۰۰۷/۰۵/۱۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۳٫۰۹ GB

اطلاعات بازی :

همه ما Capcom را میشناسیم و میدانیم از نسل قبل تا به امروز، چه افت وحشتناکی کرده است. فرنچایزهای قدیمی خود را یا نابود کرده، یا اگر ادامه داده، ماحصل چیز دندان گیر و با کیفیتی در نیامده است (حساب Street Fighter را از سایر عناوین کپکام سوا کنید.) دراین بین، بازی کردن مجدد عنوانی تاریخی ، صاحب سبک و عملا ورای یک شاهکار، بر روی کنسول های HD ، میتواند بسیار خوشایند باشد، به خصوص این که این عنوان ip اصلی کپکام یعنی یک شماره اصلی از سری پرآوازه و ابرمحبوب Resident Evil باشد. RE4 ، نخستین بار در اوایل ۲۰۰۵ بر روی کنسول خانگی نینتندو Game Cube عرضه شد و انقلابی در سبک بازیهای اکشن سوم شخص به پا کرد، یک سال هم طول نکشید که کپکام ، ناشر بازی این عنوان را برای کنسول SONY ، یعنی PS2 منتشر کرد. و حال بعد از چند سال در سال ۲۰۰۷ برایPC منتشر شد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

تعداد بازدید از این مطلب: 347
arman zarmehr
9:50 بعد از ظهر
20 / 12 / 1393

resident evil 4

معرفي: Introduction

  

Resident Evil 4 یا Biohazard 4 (به ژاپنی) در 1-ام دسامبر  2005 در ژاپن و در 25-ام اکتبر در آمریکای شمالی و در 4-ام نوامبر در اروپا از طرف شرکت Capcom برای کنسول Playstation 2 و در 15 می 2007 در آمریکای شمالی و در 2 مارچ در اروپا و در 7-ام جون در ژاپن به واسطه UbiSoft برای ویندوز و در 11-ام ژانويه 2005 در آمريكاي شمالي و 27-ام ژانويه 2005 در ژاپن و در 18-ام ماس در ساير نقاط براي كنسول Gamecube و در 31-ام مي سال 2007 در ژاپن و در 19-ام جون 2007 در آمريكاي شمالي و در 29-ام جون 2007 در اروپا و در 5-ام جولاي 2007 در استراليا براي كنسول Wii منتشر شد. این بازی توسط Hiroyuki Kobayashi تهیه و توسط Shinji Mikami کارگردانی شده.  این بازی در ژانر Survival horror ، شخص سوم ، تک نفره  طراحی شده.


 
سیستم مورد نیاز برای اجرا در کامپیوتر: Requirements

پردازنده:

 GHz Pentium III یا AMD Athlon (یا بهتر)

RAM:

 حداقل 256 mb و حداکثر 512 mb.

کارت گرافیک:

 128 MB DirectX 9.0c-compliant AGP یا PCI Express یا 256 mb.

کارت صدا:

 DirectX 9.0c compliant.

DVD Rom:
حداقل، با سرعت 4X یا بالا تر.

فضای مورد نیاز: 1.2 GB minimum

ورودي كنترل در كامپيوتر:

 Game pad يا Keyboard و Mouse

توضیحات: Gameplay



 این بازی از لحاظ نوع دوربین و بازی در مقایسه با سری های قبل خيلي متفاوت هست، زاويه دوربین پشت سر Leon هست و در حالت Aim زاويه دوربین جلوتر روي بازوي كاراكتر خواهد رفت، اسلحه ها دارای لیزر هدف گيري هستن و به همين دليل بازي بصورت هدف گيري خودكار نيست و میشه راحت روی دشمنان هدف گرفت و زاويه ديد و هدف گيري رو بصورت گسترده تغيير داد. اضافه شدن حركات جديدي مثه از نردبان بالا رفتن ، از پنجره بیرون پریدن، لگد زدن به دشمنان، پائین و بالا رفتن، و داشتن قسمت هاي اكشن QTE که با وارد کردن دکمه هاي نشان داده شده در تصوير اعمال میشن. بعد از اتمام بازي مي تونيد بازي و لباس هاي جديد رو آزاد كنيد، این بازی هم شامل بازی های كوتاه مثه The Mercenaries و دو بازی با Ada تحت عنوان The Another Order و Ada The Spy و گزارش تصویری Ada هست و دو لباس جديد براي Leon (لباس R.P.D و لباس مافيايي) و دو لباس جديد براي Ashley (لباس سفيد و لباس آهنين ضد ضربه) هست. اگر بازي جديد رو در حالت Pro آغاز كنيد يه لباس جديد به اضافه حركات نمايشي براي Leon و زره ضد ضربه براي Ashley كه با اين زره دشمنان نميتونن به او آسيب برسونن يا ببرنش.)



 زامبی های بازی که در اين بازي Los Gandos (در اسپانیش Cattle گفته میشه) نسبت با زامبی های سری های قبل پیشرفته ، باهوش و سریع تر هستن، تا جایی که از داس، تبر، اسلحه و... استفاده می کنن، و سایر زامبی ها که قوی تر هستن Las Plagas نام دارن که در اسپانیش The Plague خوانده میشن. زامبی های این بازی به سه دسته روستایی (در دهکده)، مذهبی (در زندان Salazar)، نظامی (در جزیره) تقسیم میشن.



 از تفاوت های دیگه نسبت به سری های قبل میشه لازم نداشتن به Ink Ribbon برای ذخیره بازی، نبود صندوق برای جمع آوری آیتم هارو نام برد، در عوض امکانات تازه ای از قبیل خرید فروش اجناس و آیتم ها، تغییر فضای جمع آوری آیتم ها تا سه سايز، قابلیت اضافه کردن دوربین یا قطعات جانبی و قوي تر كردن اسلحه ها هست. این بازی از نظر نوع و معما و حتی دشمنان اصلا شباهتی به شماره هاي قبلي نداره، یعنی اینکه شما در اصل یک بازی Action انجام میدید نه یک رزيدنت اويل، نوع لوکیشن ، نوع آهنگسازی در Resident Evil 4 در مقايسه با شماره هاي قبل به حد متوسط یا شاید هم پائین تر رسیده.



تاريخچه: (Resident Evil 3.5)

ساخت Resident Evil 4 بصورت رسمي در سال 2001 اعلام شد كه داراي چندين نسخه آزمايشي بود كه سرانجام در سال 2005 نسخه نهايي منتشر شد. اولين ايده و تصميم ساخت اين بازي  بعد از اتمام Resident Evil 2 در سال هاي 1998 تا 2000 صورت گرفت، اين پروژه بر عهده Hideki Kamiya سازنده Resident Evil 2 و Team Little Devil بود، نسخه آزمايشي از اين بازي با سناريو و كاراكتر متفاوت آماده شد كه اين پروژه بعدها متوقف شد و بيشتر لوكيشن و دشمنان اين بازي در بازي Devil May Cry بكار رفت، در سال 2001 شروع پروژه Resident Evil 4 براي پورت GameCube بصورت رسمي اعلام شد، اولين نسخه آزمايشي كه Fog Version نام داشت كه داستان اين  نسخه به اين شكل بود كه Leon به شعبه اروپايي Umbrella نفوذ ميكنه و در اونجا مبتلا به ويروس Progenitor ميشه و... بعد از لغو شدن نسخه آزمايشي Fog Version نسخه Hooked Man Version براي اولين بار در سال 2003 در E3 به نمايش گذاشته شد كه در اين نسخه Leon در يك عمارت روح زده با يك اسلحه و چراغ قوه (بصورت همزمان) با زامبي هاي جديد ماورايي تحت عنوان Hooked Man (مرد چنگك بدست) و زامبي هايي با لباس هاي قرون وسطايي روبرو ميشه و...



 اين نسخه به دليل ماورايي بودن لغو شد و Gameplay اون در Biohazard 4 Secret DVD قرار گرفت. بعد از اين چندين نسخه آزمايشي آماده شد كه در آخر در سال 2005 نسخه نهايي منتشر شد.

داستان: Story

Leon S. Kennedy برای انجام ماموریت نجات دختر رئیس جمهور ، Ashley Graham که توسط مذهبیون مرموزی در اسپانیا ربوده  شده بود به دهکده روستایی به اروپا سفر میکنه، که در اونجا با مردمان وحشی که توسط مذهبیون Los Illuminados تسخیر شده بودن روبرو میشه. مردمان اونجا به دو پلیسی که همراه Leon اومده بودن حمله میکنن و ماشین اونهارو به داخل رودخونه میندازن، و یکی از اونهارو هم آتش میزنن. Leon در طی بازی با Bitroes Mendez روبرو میشه که او بعد از دستگیری  ویرویس Las Plagas رو به Leon تزریق میکنه. در بازی Leon با Luis Sera (محققLos Illuminado که در طی بازی به Leon کمک میکنه که در آخر توسط رهبر مذهبیون Osmund Saddler کشته میشه) و  Ada Wong (که در Resident Evil 2 حضور داشت) و Jack Krauser (یکی از همی تیمی های سابق Leon كه تصور میکرد کشته شده) روبرو میشه. هدف مذهبیون از مبتلا کردن Ashley به ویروس Las Plagas این بود که او به خونه برگرده و دیگران رو هم مبتلا کنه.



بعد از شکست دادن Bitroes Mendez حاکم دهکده، Leon و Ashley مجبور به فرار به زندان می کنن که در اونجا با حاکم زندان Ramon Salazar روبرو میشن. در همین حین سرفه های خونی Ashley شروع میشه که این نشونه شروع فعالیت ویروس  در خون هست، که Ashley از این بابت میترسه و فرار میکنه و همین باعث میشه که تو دام Salazar بیوفته، به هر حال Leon اورو پیدا میکنه و بعد از شکست Krauser و Salazar موفق به پاکسازی این ویروس از بدن خودشون میشه، در انتهای بازی Leon موفق به نابود کردن Saddler میشه و Sample رو از رو جسد Osmund برمیداره ولی در همین لحظه Ada مجبورش میکنه تا Sample رو به اون بده، در انتها هم Ada کلید جت اسکی رو به Leon میده و به وسیله هلکوپتر فرار میکنه. Leon و Ashley هم به وسیله جت اسکی از اونجا فرار میکنن.

 

نقد و بررسی: Scrutiny

 از مشکلات این بازی حرکت کردن قایق با حرکت Leon در حین تیراندازی به تمساح، یکی بودن اسم تخم مرغ و تخم مار، خودکار باز شدن بعضی از درها در حین زدن دکمه 3، یعنی چه شما این دکمه رو بزنید چه نزنید در باز خواهد شد، این اتفاق قبل از ورود به کاخ Salazar در لحظه باز کردن دریچه روی زمین داخل کلبه میوفته. و داشتن دینامیت و داس بینهایت در پشت کمر اهالی روستا و سربازه ها! و همچنین تفاوت در خروج مجسمه Salazar و در خروج Leon در حین فرار، اگر شما دقت کنید لحظه ای که Leon قفل در رو میشکنه ، یک در کوچک جلوی شماست ولی در دمو که مجسمه عظیم جثه خارج میشه، یک در بزرگ چوبی جلوی راه هست.

تعداد بازدید از این مطلب: 664
بازدید : 664
arman zarmehr
9:42 بعد از ظهر
20 / 12 / 1393

Resident Evil 1

معرفي: Introduction

Resident Evil 1 یا Biohazard 1 (به ژاپنی) در 22-ام مارس 1996 در ژاپن و در 30-ام مارس در آمريكاي شمالي از طرف شرکت Capcom و Westwood Studios (براي كامپيوتر) و Nextech و Virgin Interactive برای کنسول Playstation 1 و در 6-ام دسامبر 1996 در ژاپن و در 17-ام سپتامبر در آمریکای شمالی  برای ویندوز و برای کنسول های Nintendo DS و Wii و Gamecube Sega Saturn و Playstation Network در سال های 1977 تا 2008 منتشر شد. این بازی توسط Shinji Mikami و Tokuro Fujiwara طراحي و توسط Akari Kaida و Makoto Tomozawa و Masami Ueda نوشته شده.  این بازی در ژانر Survival horror ، تک نفره با درجه Mature طراحی شده.



● سیستم مورد نیاز برای اجرا در کامپیوتر: Requirements

پردازنده: Pentium 90 CPU
RAM: حداقل 4 mb.
کارت گرافیک: 3D Card.
کارت صدا: 16 Bit.
CD Rom: حداقل، با سرعت 4X یا بالا تر.
فضای مورد نیاز: 1.2 GB minimum


توضیحات: Gameplay

Resident Evil يك، يك بازي 3D با بك گراند از پيش تعريف (Render) شده با دوربين ثابت كه در دوره خودش بهترين گرافيك رو داشته، ميشه گفت اين بازي سخت ترين بازي نسبت به نسخه هاي بعدي خودش هست، هدف گيري در اين بازي بسيار سخت و دشوار هست و براي هدف گيري روي زامبي ها بايد تمرين زياد و تمركز داشته باشيد، مقدار خشاب و مهمات و اسپري بسيار محدود هست و بايد حتما بصورت حرفه اي بازي كنيد تا در انتهاي بازي مهمات و اسپري كم نياريد، در مقايسه با نسخه هاي بعدي Resident Evil‌، اين بازي داراي سناريوي پيچيده و متغيير هست كه در زمان خودش جز ويژگي هاي مهم اين بازي بوده، در بازي بيشتر بايد از دست زامبي ها فرار كرد تا اون هارو كشت، چون اگر تا دو بار به شما ضربه بزنن كشته خواهيد شد، فضاي آيتم ها بسيار محدود هست و براي جابه جا كردن بايد از صندوق ذخيره استفاده كنيد و براي اينكار بايد چندين بار به اتاق ذخيره بازي بريد و برگرديد، براي ذخيره بازي هم مي تونيد از دستگاه تايپ به وسيله Ink Ribbon (نوار جوهري) استفاده كنيد كه البته تعداد اونها هم بسيار كمه و بايد در قسمت هاي ضروري از اونها استفاده كنيد.



Resident Evil يك، از بازي Sweet Home وام گرفته شده و قرار بوده داستان درباره يك عمارت روح زده مثه Sweet Home در ژانر Survival horror باشه. بر خلاف Resident Evil هاي بعدي، Resident Evil يك داراي صحنه (Demo) هايي هست كه بصورت واقعي فيلم برداري شده كه FMV ناميده ميشه كه بعد ها در نسخه Director's Cut هم دمو ها بصورت FMV قرار داده شده. در نسخه Director's Cut قابليت هاي زيادي به بازي از جمله Advanced Mode كه شامل زاويه جديد دوربين و آيتم هاي جديد و روش جديد مبارزه با دشمنان و اسلحه هاي قوي و لباس هاي جديد براي Jill و Chris و Rebecca هست.



در نسخه دوم Director's Cut كه DualShock Version نام داره كه در آمريكاي شمالي و ژاپن منتشر شد كه از دسته هاي داراي Vibration و Analoge پشتيباني ميكنه و همچنين داراي Soundtrack هاي جديد هست كه توسط  Mamoru Samuragouchi ساخته شده. در نسخه ژاپني DualShock يك ديسك جايزه همراه با بازي بود كه شامل save data قابل دانلود و صحنه هاي از دموهاي بازي Resident Evil 1.5 نسخه لغو شده Resident Evil 2 بود.  در نسخه انگليسي بازي (نسخه موجود در ايران) بسياري از صحنه هاي ترسناك شديد حذف شدن و داراي صحنه اي از Chris‌ كه در حال روشن كردن سيگارش هست. تنها نسخه اروپايي بود كه حذفيات نداشت و دموهاي FMV بصورت رنگي بود كه ميشه گفت كامل ترين نسخه Resident Evil هست.



Resident Evil براي كنسول هاي ديگه از جمله Playstation Network (در سال 2009) و Sega Saturn و PC منتشر شد كه نسخه Sega Saturn داراي يك بازي كوتاه با زامبي هاي جديد هست و نسخه PC در اصل همون نسخه اروپايي بازي هست كه داراي حذفيات نيست اما دموهاي FMV بصورت سياه سفيد هست و همچنين داراي اسلحه ها و لباس هاي جديد براي Jill و Chris هست. Resident Evil‌ قرار بود كه براي پورت Game Boy هم ساخته بشه كه به دليل ضعيف بودن اين پورت اين پروژه توسط Capcom لغو شد.

در سال 2006 نسخه اورجينال اين بازي براي پورت Nintendo DS تحت عنوان Deadly Silence ساخته شده كه داراي تغييرات كمي نسبت به نسخه اروجينال هست. Deadly Silence داراي نوع Classic Mode و Rebirth Mode هست كه داراي دشمنان و معماهاي جديدي هست، قابل ذكره كه اين بازي قابليت مولتي پلاير با استفاده از اينترنت پرسرعت رو داره.

نسخه آمريكايي اين بازي بهترين فروش رو نسبت به ساير داشته، بنابر گفته سرمايه گذار شركت Capcom بازي اورجينال Resident Evil بيش از 2,750,000 دلار فروش داشته و نسخه GameCube اين بازي با 1.35 ميليون كپي، در كل 1,350,000 دلار فروش داشته.

داستان: (نسخه اورجينال) (Story)

اين بازي در 27 جولاي 1998 در زماني كه قسمت حومه (عمارت بزرگ) دست آدمخوارهايي بود كه توسط كمپاني Umbrella ساخته شده بودن شروع ميشه، تيم Bravo براي تحقيقات و تجسس به عمارت بزرگ در حومه شهر Raccoon ميرن كه بعد از قطعي ارتباط و درگير شدن با موجودات اون عمارت، تيم Alpha يعني S.T.A.R.S رو براي تجسس به عمارت ميفرستن كه در اونجا بازمانده اي پيدا ميكنن، Joseph Frost بعد از پيدا كردن جسد Kevin Dooley ناگهان با سگ آدم خوار روبرو ميشه و كشته ميشه،هلكوپتر هم بعد از اين اتفاق فرار ميكنه، اعضاي تيم Alpha يعني Jill Valentine و Chris Redfield و barry Burton‌ و Albert Wesker (فرمانده تيم) از حمله سگ هاي زامبي به عمارت بزرگ پناه ميبرن (اگر با Jill بازي رو شروع كنيد، Chris ناپديد ميشه، و اگر با Chris بازي كنيد Jill ناپديد ميشه.) كه ناگهان صداي شليك گلوله اي ميشنون كه گمان ميكنن (در بازي با Jill‌ فكر ميكنن Chris) (در بازي با Chris فكر ميكنن Jill) هست و به جستجو در عمارت ادامه ميدن، در ابتداي بازي بعد از مواجه شدن با اولين زامبي تاريخ Resident Evil با اولين قرباني تاريخ Resident Evil يعني Kenneth J. Sullivan (عضو تيم Bravo) روبرو ميشيد.

 
 اگر با Jill بازي كنيد Barry تا آخر بازي با شما همراه خواهد بود و اگر با Chris بازي كنيد Rebecca (مدد كار تيم S.T.A.R.S) همراه شما هست، تا انتهاي بازي بايد شخصيت ناپديد شده رو از زندان آزاد كنيد و بعد از متوجه شدن اينكه Albert Wesker فرمانده تيم Alpha خيانتكار و يكي از محققان پروژه Umbrella بوده بايد با رئيس Tyrant بجنگيد و بعد از نابودسازي رئيس هلكوپتر براي نجات شما مياد و عمارت بزرگ منفجر خواهد شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 678
بازدید : 678
arman zarmehr
9:17 بعد از ظهر
20 / 12 / 1393

تعداد بازدید از این مطلب: 630
بازدید : 630

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود